< object data="images/stories/hard/relay-inside.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="440" height="200" > < param name="movie" value="images/stories/hard/relay-inside.swf" / > < /object >
Регистрация | Вход
Форма входу
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 26
Корисні посилання

також ви маєте доступ до інших сайтів:

Сайт: "s2014.ucoz.ua"

На цьому сайті ви можете найти багато цікавого. Якщо вас цікавить ІНТЕРНЕТ мережа і яке значення вона має в сучасному часі... читайте мои статті....

Актуальність сучасної мережі ІНТЕРНЕТ  

Вступ

 

Останім часом учні шкіл все більше користуються послугами мережі Internet. "Блукаючи” мережею, потрапляють на різноманітні сайти, інформація на яких часто є непередбачуваною, інколи - просто брутальною.
Вихід з цієї ситуації є. Це підвищення ролі вчителя інформатики, який повинен спрямувати пізнавальну та пошукову діяльність учнів в напрямок осмисленного пошуку інформації, і - використати зацікавлення учнів інтернетом - створенням web-анімацій та web-сайтів. На сьогоднішній день надзвичайно популярним серед шкільної молоді є наявність власного сайту. Існує кілька способів створити інтернет сторінку: використати мову розмітки гіпертексту HTML, мову JavaScript та інші.
Але все частіше погляди спрямовуються на програму, яка створила своєрідну революцію у Web-дизайні. Мова піде, про надзвичайно популярну програму для створення інтернет графіки - Macromedia Flash MX.
Нажаль, велика кількість існуючої літератури з даної тематики зорієнтована на досвідченних користувачів, а виклад матеріалу носить описовий, а не навчальний характер.
Даний практикум є спробою заповнити прогалину, яка існує в навчальній літературі з інтернет графіки. Адже, вивчення програми Macromedia Flash MX входить в програму з інформатики: "Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів, пропедевтичних курсів, гуртків” 2003р. За ред. М.І. Жалдака. "Інформатика та технології. Основи web-дизайну. 10-11 класи”, " Програмування Інтернет-орієнтованої графіки ”.Структура практикуму така, що дає можливість вивчати програму Flash MX від простого малювання статичних об’єктів, до більш складного - створення невеличких фільмів з використанням мови програмування.
Кожна практична робота складається з кількох частин:
Теоретичні відомості - пояснення нового матеріалу в доступній для учнів формі.Контрольні запитання - для контролю і закріплення вивченого матеріалу.Практична частина - для практичного використання набутих знань.Причому практична частина складається з двох завдань. Перше завдання є простим. Виконавши яке, учень може переходити до виконання більш складнішого - другого завдання.Для кращого сприймання учнями теоретичного матеріалу його виклад в практикумі йде, здебільшого, паралельно з розробкою практичної моделі.Даний практикум пройшов апробацію у Вінницькій загальноосвітній школі №1 ім. М.І. Пирогова при підготовці учнів до ІІІ обласного конкурсу з web дизайну. Який проходив у Вінниці в лютому 2004року.
В результаті прочитаного курсу по Flash технологіям, з використанням практикуму частина учнів розробила інтерактивні фільми, а інша частина - створила web сайти.Використання програми Macromedia Flash MX дозволяє проводити чудові бінарні уроки в комп’ютерному класі : інформатика-образотворче мистецтво, інформатика-фізика, інформатика-музика, інформатика-математика та інші.
На сьогодні існує надзвичайно багато Web-сайтів створених з використанням технології Flash, велика кількість Flash-фільмів.
Історія комп’ютерної графіки невід’ємна від історії розвитку персональних комп’ютерів. В часи великих ЕОМ комп’ютерна графіка була надзвичайно простою: білими лініями намалювати графік на чорному фоні, або щось подібне. Пізніше з’явились картинки, виконані в шіснадцять кольорів, великими пікселями. З вдосконаленням графічних систем і моніторів зображення на них все більше ставало схожим на оригінал. Удосконалювались графічні файлові формати, алгоритми стиснення інформації, якість зображення покращувалося, зменшувались графічні файли. В результаті з’явились комп’ютерні художники та web-майстри.
Погляньте на сучасну web-сторінку - вона майорить різного роду текстовою інформацією, графікою, музикою, відео. Вона розвивається, взаємодіє з користувачем, реагує на дії людини. Тобто, вона є інтерактивною.  Але був час, коли інтернет був повністю текстовим. Тім Бернерс-Лі, який створив в 1989 році мову HTML - не передбачив підтримки графіки. Вже пізніше, коли HTML удосконалили - в інтернет прийшла графіка.
інший сутєвий недолік HTML - не інтерактивність. Для покращення ситуації використовують з’язку HTML+JavaScript, але проблема в тому, що web-браузери по різному підтримують HTML і JavaScript. До того ж, якщо ви створили програму на мові JavaScript, то немає ніякої гарантії, що її просто не викрадуть. Адже відкрити програму на JavaScript зможе кожен. Наприклад в стандартній програмі для ОС Windows - блокнот. детальніше: 
http://s2014.ucoz.ua/publ/pojava_personalnogo_komp_39_jutera/1-1-0-2

http://s2014.ucoz.ua/#

Прикрепления: Картинка 1
Форма входа
Поиск
Архив записей

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz